Tagok vagyunk - Utolsó kommentek
blfr2@https://blog.hu
©2024 blog.hu
https://tagokvagyunk.blog.hu/2011/10/28/az_angolok_az_uj_nemetek/full_commentlist/1#c18848218
Válasz erre: Az angolok az új németek?
2013-01-20T21:21:21+01:00
2013-01-20T21:21:21+01:00
GaborR
http://blog.hu/user/775830
Az az ország nem európa része, sem vallásilag, sem kulturálisan, sem politikailag, sem jogilag, sem társadalmilag. Itt van, mert földrajzilag itt van de, Olyan a politikájuk is mint a szociális/társadalmi életük. Nem képesek valamit teljes egészében bevállalni, vagy végigmenni valamivel, mikor forró a talaj lelépnek. Nem képesek egyenesek lenni, csak az érdekeiket védik minden körülmények között. Ja és garantálom, hogy mikor azt hitted h önzetlenül segítenek, azt is befektetésnek tekintették. A felelősségről meg teljesen más elképzelésük van mint normális embernek.
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/27/francia_elnokvalasztas_a_felelem_az_ur/full_commentlist/1#c16521611
Válasz erre: Francia elnökválasztás: a félelem az úr
2012-04-30T22:20:45+02:00
2012-04-30T22:20:45+02:00
Anti Anyag (törölt)
http://blog.hu/user/498001
Ez kb. olyan, mintha 2010 tavaszán azt írta volna egy liberális, hogy Magyarország fél.<br /><br />
A franciák nem félnek, megértették, hogy a liberális, elsősorban pénzügyi körök által összegründolt Európa nem vezet sehová, max. a még magasabb kamatokhoz és a még rosszabb életszínvonalhoz. <br /><br />
Az ottani baloldalnak pedig minden tiszteletem, bár a hazai lenne ennyire nemzeti érzelmű. <br /><br />
M. Le Pen pedig marhára nem antiszemita, ha zsidó nyomulást lát, az nyilván irritálja, ahogy az is, ha mondatait antiszemitizmus szemszögéből elemzik, mintha ez olyan marha fontos lenne. <br /><br />
"Mindent megtett". Ezek szerint azért is mindent megtett, hogy ne legyen magyarellenes, mert magyarellenes kijelentéseket sem hangoztatott, nyilván úgy fogta vissza magát.
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/27/francia_elnokvalasztas_a_felelem_az_ur/full_commentlist/1#c16521086
Válasz erre: Francia elnökválasztás: a félelem az úr
2012-04-30T21:26:58+02:00
2012-04-30T21:26:58+02:00
Rich.mond
http://blog.hu/user/323577
Egyetemista koromban párizsi -szintén egyetemista- fiatalok próbálták nekem elmagyarázni, hogy Sztálin mennyi jót tett értünk, magyarokért.Pedig ezek elviekben értelmes, értelmiségi franciák voltak. Az egyetemeik tele vannak trockistákkal, maoistákkal, stb-vel.<br />
Érdekes, szélsőjobboldali franciával még nem találkoztam.
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/27/francia_elnokvalasztas_a_felelem_az_ur/full_commentlist/1#c16521073
Válasz erre: Francia elnökválasztás: a félelem az úr
2012-04-30T21:25:23+02:00
2012-04-30T21:25:23+02:00
Rich.mond
http://blog.hu/user/323577
Mindig lenyűgözött a francia baloldaliak éjsötétsége - mondom ezt baloldaliként.
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/23/a_kozep_europai_region_belul_magyarorszagon_a_legnagyobb_a_szegenyseg/full_commentlist/1#c16514753
Válasz erre: Döbbenetesen nagy a szegénység Magyarországon
2012-04-29T19:35:03+02:00
2012-04-29T19:35:03+02:00
tisztakéz
http://blog.hu/user/721278
Még szegényebbek leszünk!!!
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/27/francia_elnokvalasztas_a_felelem_az_ur/full_commentlist/1#c16509626
Válasz erre: Francia elnökválasztás: a félelem az úr
2012-04-28T19:49:51+02:00
2012-04-28T19:49:51+02:00
tisztakéz
http://blog.hu/user/721278
Egy elnökváltás micsoda félelmeket hoz a felszínre?
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/23/a_kozep_europai_region_belul_magyarorszagon_a_legnagyobb_a_szegenyseg/full_commentlist/1#c16476430
Válasz erre: Döbbenetesen nagy a szegénység Magyarországon
2012-04-25T00:21:17+02:00
2012-04-25T00:21:17+02:00
Jack__Bauer
http://blog.hu/user/41182
<a href="http://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/23/a_kozep_europai_region_belul_magyarorszagon_a_legnagyobb_a_szegenyseg?fullcommentlist=1#c16474444" class="reply_nick_194989" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16474444 );">@ruskyy</a>: picit majd gondolkozz el az alapkamat, infláció és a valutaárfolyam kapcsolatán is, te zsebközgazdász! :D
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/23/a_kozep_europai_region_belul_magyarorszagon_a_legnagyobb_a_szegenyseg/full_commentlist/1#c16474543
Válasz erre: Döbbenetesen nagy a szegénység Magyarországon
2012-04-24T21:20:35+02:00
2012-04-24T21:20:35+02:00
Illés Béla
http://blog.hu/user/86238
Az én véleményem az ,hogy ez a rendszer(globálisan) megbukott,nincs tovább és ezt rendkívül "felkészült" "vezetőink" is tudják,és nekünk fognak utoljára szólni erről az tuti.<br />
A föld erőforrásai a rendelkezésünkre állnak majd,még akkor is ha ez a spekulatív nyerészkedés(amit most gazdaságnak hívunk)összeomlik.<br />
Attól még nőni fog a búza,paradicsom,fa,lesz víz,szőlő,disznó,csirke... stb.<br />
A technológiánk már alkalmassá tesz minket ,hogy nagyban könnyítsük munkánkat.
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/23/a_kozep_europai_region_belul_magyarorszagon_a_legnagyobb_a_szegenyseg/full_commentlist/1#c16474449
Válasz erre: Döbbenetesen nagy a szegénység Magyarországon
2012-04-24T21:10:11+02:00
2012-04-24T21:10:11+02:00
<a href="http://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/23/a_kozep_europai_region_belul_magyarorszagon_a_legnagyobb_a_szegenyseg?fullcommentlist=1#c16474444" class="reply_nick_194989" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16474444 );">@ruskyy</a>: nekem meg gépelni kéne megtanulnom sötétedés után. az a magyar az magas akart lenni.
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/23/a_kozep_europai_region_belul_magyarorszagon_a_legnagyobb_a_szegenyseg/full_commentlist/1#c16474444
Válasz erre: Döbbenetesen nagy a szegénység Magyarországon
2012-04-24T21:09:39+02:00
2012-04-24T21:09:39+02:00
<a href="http://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/23/a_kozep_europai_region_belul_magyarorszagon_a_legnagyobb_a_szegenyseg?fullcommentlist=1#c16466955" class="reply_nick_41182" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16466955 );">@Jack__Bauer</a>: magas jegybanki alapkamat = erősebb forint árfolyam. magyar jegybanki alapkamat = drága a forinthitel.<br /><br />
neked kéne azon törpögni, hogy ne szólj bele máskor olyanba, amihez annyit se értesz, mint egy szobanövény.
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/23/a_kozep_europai_region_belul_magyarorszagon_a_legnagyobb_a_szegenyseg/full_commentlist/1#c16474427
Válasz erre: Döbbenetesen nagy a szegénység Magyarországon
2012-04-24T21:08:14+02:00
2012-04-24T21:08:14+02:00
◄ ♥♥♥ Niki ♥ cica ♥♥♥ ►
http://blog.hu/user/692326
<a href="http://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/23/a_kozep_europai_region_belul_magyarorszagon_a_legnagyobb_a_szegenyseg?fullcommentlist=1#c16468910" class="reply_nick_39528" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16468910 );">@Mária</a>: Nosza, oda való vagy!<br /><br /><a href="http://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/23/a_kozep_europai_region_belul_magyarorszagon_a_legnagyobb_a_szegenyseg?fullcommentlist=1#c16469498" class="reply_nick_95810" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16469498 );">@Dr. Cica75</a>: Te barom, ők tették tönkre a hazádat. Jobban, mint a kommunista rezsim.
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/23/a_kozep_europai_region_belul_magyarorszagon_a_legnagyobb_a_szegenyseg/full_commentlist/1#c16474418
Válasz erre: Döbbenetesen nagy a szegénység Magyarországon
2012-04-24T21:06:52+02:00
2012-04-24T21:06:52+02:00
◄ ♥♥♥ Niki ♥ cica ♥♥♥ ►
http://blog.hu/user/692326
<a href="http://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/23/a_kozep_europai_region_belul_magyarorszagon_a_legnagyobb_a_szegenyseg?fullcommentlist=1#c16473215" class="reply_nick_4565" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16473215 );">@Parasite</a>: "szavazzunk akkor a sutyerák, fenyítgetős, falhozcsapkodós, agyhalott idiótákból álló jobbikra! sokkal jobb lesz nekünk! :D"<br />
Te inkább költözz a cigányputriba ahová való vagy! Falhozcsapkodni való barom.
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/23/a_kozep_europai_region_belul_magyarorszagon_a_legnagyobb_a_szegenyseg/full_commentlist/1#c16473987
Válasz erre: Döbbenetesen nagy a szegénység Magyarországon
2012-04-24T20:27:31+02:00
2012-04-24T20:27:31+02:00
Jack__Bauer
http://blog.hu/user/41182
<a href="http://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/23/a_kozep_europai_region_belul_magyarorszagon_a_legnagyobb_a_szegenyseg?fullcommentlist=1#c16468538" class="reply_nick_95810" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16468538 );">@Dr. Cica75</a>: :R
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/23/a_kozep_europai_region_belul_magyarorszagon_a_legnagyobb_a_szegenyseg/full_commentlist/1#c16473680
Válasz erre: Döbbenetesen nagy a szegénység Magyarországon
2012-04-24T19:54:53+02:00
2012-04-24T19:54:53+02:00
Madár István
http://blog.hu/user/684027
Attila,<br /><br />
szabad egy kicsit kötözködni? :)<br /><br />
Tudni vélem, melyik statisztika alapján született az írásod, de szerintem az interpretáció kicsit félrecsúszott. Abban ugyanis a mi hátulról számított negyedik helyünk egy abszolút szegénységmérce alapján készült, amiben olyanok szerepelnek, mint hogy legalább kétnaponta egyen valaki húst stb. Egy ilyen mérce sok mindenre jó nyilván, de tegyük fel magunknak a kérdést: hányadiknak kellene lennünk egy ilyen abszolút mérce alapján az EU-ban? Merthogy mintha ez a mutató erősen korrelálna az országban megfigyelhető jövedelemszinttel (ahogy írod is). És akkor számoljunk visszafelé: Bulgária, Románia, Lettország, Litvánia... talán még Lengyelország... és ennyi. Eddig stimmt, ezt kb. Te is írod, de miért nem lehet, hogy inkább Lengyelországban van valami nagyon máshogy, mint általában?<br /><br />
Ennél jobb pozícióba egy abszolút szegénységi listában akkor jutnánk, ha <br />
1. több jövedelmet állítana elő az ország, de hát ezt tekinthetjük most talán adottságnak, illetve<br />
2. a javak elosztása egyenlőtlenebb ("igazságtalanabb"), mint máshol.<br /><br />
Itt ugye a második az érdekes a lengyel példa miatt, és hopp, azt látjuk, hogy a magyar társadalomban az átlagjövedelem 60%-ánal alacsonyabb szinten európai összevetésben sem élnek sokan. Hm... Pedig még a jövedelemeloszlás is eléggé balra ferde.<br /><br />
Vagyis, lehet, hogy nincs olyan óriási elosztási kudarc a magyar társadalomban? (A Gini mutatók is ezt sejtetik...) Jó, azért olyan nagyon elégedettek nem lehetünk, de talán a probléma máshol van, nem az elosztásban (legalábbis a 2010-es adatok szerint, a 2012-es már lehet, hogy itt is mást mutatna...).<br /><br />
Nem nagyon gondolom, hogy a mélyszegénység jelensége ott fogható meg, hogy "A magyar gazdasági szereplők ugyanis ma extrém mértékben bizalmatlanok, bizonytalanok. A lakosság fogyasztása, a vállalkozások beruházási aktivitása és ezekkel összefüggésben a pénzintézetek hitelezési tevékenysége jelenleg rendkívül visszafogott, ezzel részben maguk a pesszimista várakozások képezik a fellendülés gátját, jóformán ördögi kört hozva létre." Sőt, azt sem, hogy a l'art pour l'art béremelés ezt leszámítva jó kezelési mód lenne. <br /><br />
Nem akarom húzni, a lényeg, hogy szerintem pont az nem hangzik el, hogy a mélyszegénység fő oka a társadalom legszegényebb rétegének katasztrofális foglalkoztathatósága. Vannak hasonló mintáink más régiós országokban is, de általában ez a réteg vagy vékonyabb, vagy valamiért jobban foglalkoztatható. Ráadásul ami eredményt ez ügyben elértünk az utóbbi időben (szakmunkás képzésig elterelés) sem ért sokat, mert erre meg ott kezdett el romlani a foglalkoztathatóság. Ez szerintem nem a bizalom ördögi köréről szól, hanem hatalmas oktatási, szocializálási erőfeszítésről, amit a 4-10 éves korosztályban valahogyan újra kellene szervezni ebben a társadalmi szegmensben. Különben a segélyfüggőség és az inaktivitás újratermelődik.
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/23/a_kozep_europai_region_belul_magyarorszagon_a_legnagyobb_a_szegenyseg/full_commentlist/1#c16473625
Válasz erre: Döbbenetesen nagy a szegénység Magyarországon
2012-04-24T19:48:54+02:00
2012-04-24T19:48:54+02:00
Mesterlövész
http://blog.hu/user/244030
<a href="http://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/23/a_kozep_europai_region_belul_magyarorszagon_a_legnagyobb_a_szegenyseg?fullcommentlist=1#c16463485" class="reply_nick_498001" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16463485 );">@Anti Anyag</a>: Erre csak annyit tudok mondani, hogy akinek nem inge, nem veszi magára :))))))). De ha te ezt magadra vonatkoztatod, hát legyen :)
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/23/a_kozep_europai_region_belul_magyarorszagon_a_legnagyobb_a_szegenyseg/full_commentlist/1#c16473215
Válasz erre: Döbbenetesen nagy a szegénység Magyarországon
2012-04-24T19:02:44+02:00
2012-04-24T19:02:44+02:00
Parasite
http://blog.hu/user/4565
<a href="http://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/23/a_kozep_europai_region_belul_magyarorszagon_a_legnagyobb_a_szegenyseg?fullcommentlist=1#c16473052" class="reply_nick_247479" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16473052 );">@bastian</a>: szavazzunk akkor a sutyerák, fenyítgetős, falhozcsapkodós, agyhalott idiótákból álló jobbikra! sokkal jobb lesz nekünk! :D
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/23/a_kozep_europai_region_belul_magyarorszagon_a_legnagyobb_a_szegenyseg/full_commentlist/1#c16472725
Válasz erre: Döbbenetesen nagy a szegénység Magyarországon
2012-04-24T18:06:51+02:00
2012-04-24T18:06:51+02:00
Darkwill
http://blog.hu/user/426428
<a href="http://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/23/a_kozep_europai_region_belul_magyarorszagon_a_legnagyobb_a_szegenyseg?fullcommentlist=1#c16464298" class="reply_nick_86238" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16464298 );">@Illés Béla</a>: Szerintem, ha erőforrás alapú nem is, de pártok nélküli még simán lehet(ne), sőt:<br /><a rel="nofollow" href="http://vilagokarca.blog.hu/2012/04/23/titeket_mar_kerdeztek">vilagokarca.blog.hu/2012/04/23/titeket_mar_kerdeztek</a>
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/23/a_kozep_europai_region_belul_magyarorszagon_a_legnagyobb_a_szegenyseg/full_commentlist/1#c16472688
Válasz erre: Döbbenetesen nagy a szegénység Magyarországon
2012-04-24T18:01:29+02:00
2012-04-24T18:01:29+02:00
pcomment
http://blog.hu/user/593245
Valóban, elég szomorú a helyzet. Fizetésemelés pedig a versenyszférában alig-alig lehetséges, mert ez tovább rontana a magyar cégek (amúgy sem rózsás) versenyképességén. És sajnos mindkét oldalnak igaza van... (munkáltató és munkavállaló)
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/23/a_kozep_europai_region_belul_magyarorszagon_a_legnagyobb_a_szegenyseg/full_commentlist/1#c16470628
Válasz erre: Döbbenetesen nagy a szegénység Magyarországon
2012-04-24T14:15:09+02:00
2012-04-24T14:15:09+02:00
integrans
http://blog.hu/user/30308
<a rel="nofollow" href="https://www.facebook.com/pages/Egyetemes-alapj%C3%B6vedelem-havi-fix/203774062972477">www.facebook.com/pages/Egyetemes-alapj%C3%B6vedelem-havi-fix/203774062972477</a>
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/23/a_kozep_europai_region_belul_magyarorszagon_a_legnagyobb_a_szegenyseg/full_commentlist/1#c16470445
Válasz erre: Döbbenetesen nagy a szegénység Magyarországon
2012-04-24T13:58:28+02:00
2012-04-24T13:58:28+02:00
ioi (törölt)
http://blog.hu/user/611140
Ezek a fogalmak tényleg érdekesek.<br /><br />
Amit a szerző hivatkoz, miszerint "Magyarországon 2010-ben a lakosság 22 százaléka súlyos anyagi nélkülözést élt meg", arra ez a fogalom vonatkozik:<br /><br />
Severely materially deprived persons have living conditions constrained by a lack of resources and experience at least 4 out of the 9 following deprivation items: cannot afford 1) to pay rent/mortgage or utility bills on time, 2) to keep home adequately warm, 3) to face unexpected expenses, 4) to eat meat, fish or a protein equivalent every second day, 5) a one week holiday away from home, 6) a car, 7) a washing machine, 8) a colour TV, or 9) a telephone (including mobile phone).<br /><br />
Hmm, eddig nem éreztem magam súlyos anyagi nélkülözésben, pedig ezek szerint a határán volnék.<br /><br />
Van egy másik mérés, ez már számszerű:<br />
Persons at-risk-of-poverty are those living in a household with an equivalised disposable income below the risk-of-poverty threshold, which is set at 60% of the national median equivalised disposable income (after social transfers)...<br /><br />
Ebben mindjárt nem is vagyunk utolsók, sőt ellenkezőleg.
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/23/a_kozep_europai_region_belul_magyarorszagon_a_legnagyobb_a_szegenyseg/full_commentlist/1#c16470413
Válasz erre: Döbbenetesen nagy a szegénység Magyarországon
2012-04-24T13:55:09+02:00
2012-04-24T13:55:09+02:00
Zka
http://blog.hu/user/182
<a href="http://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/23/a_kozep_europai_region_belul_magyarorszagon_a_legnagyobb_a_szegenyseg?fullcommentlist=1#c16463185" class="reply_nick_498001" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16463185 );">@Anti Anyag</a>: mucikám, nem az a baj, hogy nem oldotta meg. Hanem hogy tovább súlyosbítja, miközben kábszeres víziói vannak arról neki és agyhalott híveinek, hogy milyen kurvajól megy a szekér.
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/23/a_kozep_europai_region_belul_magyarorszagon_a_legnagyobb_a_szegenyseg/full_commentlist/1#c16470358
Válasz erre: Döbbenetesen nagy a szegénység Magyarországon
2012-04-24T13:50:23+02:00
2012-04-24T13:50:23+02:00
ioi (törölt)
http://blog.hu/user/611140
imhol a szerző által nem linkelt, de hivatkozott Eurostat közlemény<br /><br /><a rel="nofollow" href="http://epp.eurostat.ec.europa.eu/cache/ITY_PUBLIC/3-08022012-AP/EN/3-08022012-AP-EN.PDF">epp.eurostat.ec.europa.eu/cache/ITY_PUBLIC/3-08022012-AP/EN/3-08022012-AP-EN.PDF</a><br /><br />
elég felületes ez a poszt, legalább érdemes lett volna tisztázni, hogy mit jelent ez a súlyos szegénység az Eurostat fogalmai szerint, és még számos érdesség látszik a statban --- a nagy általános okoskodások helyett ezeket is be lehetett volna mutatni
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/23/a_kozep_europai_region_belul_magyarorszagon_a_legnagyobb_a_szegenyseg/full_commentlist/1#c16469498
Válasz erre: Döbbenetesen nagy a szegénység Magyarországon
2012-04-24T12:31:03+02:00
2012-04-24T12:31:03+02:00
Dr. Cica75
http://blog.hu/user/95810
<a href="http://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/23/a_kozep_europai_region_belul_magyarorszagon_a_legnagyobb_a_szegenyseg?fullcommentlist=1#c16466331" class="reply_nick_692326" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16466331 );">@◄ ♥♥♥ Niki ♥ cica ♥♥♥ ►</a>: Nem az EU csatlakozas MIATT vagyunk szarban, hanem ANNAK ELLENERE.
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/23/a_kozep_europai_region_belul_magyarorszagon_a_legnagyobb_a_szegenyseg/full_commentlist/1#c16468927
Válasz erre: Döbbenetesen nagy a szegénység Magyarországon
2012-04-24T11:41:02+02:00
2012-04-24T11:41:02+02:00
FPéter
http://blog.hu/user/16564
<a href="http://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/23/a_kozep_europai_region_belul_magyarorszagon_a_legnagyobb_a_szegenyseg?fullcommentlist=1#c16462791" class="reply_nick_328441" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16462791 );">@p0wer</a>: Mi lenne ha végre valaki az ELKÖVETKEZŐ NYOLC ÉVről kezdene beszélni?
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/23/a_kozep_europai_region_belul_magyarorszagon_a_legnagyobb_a_szegenyseg/full_commentlist/1#c16468910
Válasz erre: Döbbenetesen nagy a szegénység Magyarországon
2012-04-24T11:39:40+02:00
2012-04-24T11:39:40+02:00
Mária
http://blog.hu/user/39528
<a href="http://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/23/a_kozep_europai_region_belul_magyarorszagon_a_legnagyobb_a_szegenyseg?fullcommentlist=1#c16466331" class="reply_nick_692326" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16466331 );">@◄ ♥♥♥ Niki ♥ cica ♥♥♥ ►</a>: <br /><br />
"Kellett az EU? Itt van a kánaán, köszönjük meg szépen!"<br /><br />
El lehet költözni Észak-Koreába, vagy Kubába.
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/23/a_kozep_europai_region_belul_magyarorszagon_a_legnagyobb_a_szegenyseg/full_commentlist/1#c16468831
Válasz erre: Döbbenetesen nagy a szegénység Magyarországon
2012-04-24T11:32:11+02:00
2012-04-24T11:32:11+02:00
Mária
http://blog.hu/user/39528
A posztból hiányolom a releváns szövegközi hivatkozásokat (linkeket).<br /><br />
10.000 egyéni látogatóval számolva - átlagosan a látogatók 8%-a kattint legalább egy hivatkozásra - most velem együtt kb. 800 kíváncsi ember tombol, mert gúglizás nélkül nem tud utánaolvasni egyik posztbeli állításnak sem.<br /><br />
Ajánlanám ezért ezt a 68 oldalas PDF tanulmányt a mélyszegénységről 2011-ből:<br /><br /><a rel="nofollow" href="http://www.hazaeshaladas.hu/ftp/elso_tanulmany/tanulmany.pdf">www.hazaeshaladas.hu/ftp/elso_tanulmany/tanulmany.pdf</a>
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/23/a_kozep_europai_region_belul_magyarorszagon_a_legnagyobb_a_szegenyseg/full_commentlist/1#c16468735
Válasz erre: Döbbenetesen nagy a szegénység Magyarországon
2012-04-24T11:22:15+02:00
2012-04-24T11:22:15+02:00
Mária
http://blog.hu/user/39528
<a href="http://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/23/a_kozep_europai_region_belul_magyarorszagon_a_legnagyobb_a_szegenyseg?fullcommentlist=1#c16463185" class="reply_nick_498001" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16463185 );">@Anti Anyag</a>: <br /><br />
És milyen igazad van :)<br /><br />
Hol van a beígért 1.000.000 új MUNKAHELY időarányos része?
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/23/a_kozep_europai_region_belul_magyarorszagon_a_legnagyobb_a_szegenyseg/full_commentlist/1#c16468538
Válasz erre: Döbbenetesen nagy a szegénység Magyarországon
2012-04-24T11:01:06+02:00
2012-04-24T11:01:06+02:00
Dr. Cica75
http://blog.hu/user/95810
<a href="http://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/23/a_kozep_europai_region_belul_magyarorszagon_a_legnagyobb_a_szegenyseg?fullcommentlist=1#c16466955" class="reply_nick_41182" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16466955 );">@Jack__Bauer</a>: Torpoltem: <a rel="nofollow" href="http://epa.oszk.hu/00000/00017/00174/pdf/02_erdos.pdf">epa.oszk.hu/00000/00017/00174/pdf/02_erdos.pdf</a>
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/23/a_kozep_europai_region_belul_magyarorszagon_a_legnagyobb_a_szegenyseg/full_commentlist/1#c16468216
Válasz erre: Döbbenetesen nagy a szegénység Magyarországon
2012-04-24T10:26:55+02:00
2012-04-24T10:26:55+02:00
debreceni.blog
http://blog.hu/user/692078
Közben pedig épül szépen a saját gazdasági birodalom….<br />
„Debrecenben is terjeszkedik a köztudottan jobboldali „kedvencnek” számító magyar üzletlánc, a CBA-csoport. Eddig 8 üzlete van a városban, de már a Vénkertben is kinézett magának egy ingatlant. Amit, persze, a helyi képviselőktől meg is kap majd. „<a rel="nofollow" href="http://www.vagy.hu/tartalom/cikk/2141_cba_helyezkedni_tudni_kell">www.vagy.hu/tartalom/cikk/2141_cba_helyezkedni_tudni_kell</a>
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/23/a_kozep_europai_region_belul_magyarorszagon_a_legnagyobb_a_szegenyseg/full_commentlist/1#c16468014
Válasz erre: Döbbenetesen nagy a szegénység Magyarországon
2012-04-24T10:04:08+02:00
2012-04-24T10:04:08+02:00
Crescendo
http://blog.hu/user/606561
<a href="http://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/23/a_kozep_europai_region_belul_magyarorszagon_a_legnagyobb_a_szegenyseg?fullcommentlist=1#c16464298" class="reply_nick_86238" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16464298 );">@Illés Béla</a>: szokasos trukk, hogy a szavak jelentesenek elferditesevel zavarjak ossze a polgart.<br />
Kapitalizmus? Itthon? Ahhoz kellene a magantulajdon szentsege, valamint az allam nem beavatkozasa a piacba.<br />
Ami itt van ugy hivjak korporatizmus (a mussolini fele fasizmus lebutitott valtozata). A nagyobb cegek az allamot, ill. annak eroszakmonopoliumat a sajat hasznukra hajtjak. A politika es a nagyipar, bankok, kereskedelem elvalaszthatatlanul osszefonodik a tobbseg karara.<br />
Ebbol a perspektivabol van ertelme a dolgoknak. Ha a belso korben vagy aranyelet, ha nem akkor szolgai szenvedes.
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/23/a_kozep_europai_region_belul_magyarorszagon_a_legnagyobb_a_szegenyseg/full_commentlist/1#c16467597
Válasz erre: Döbbenetesen nagy a szegénység Magyarországon
2012-04-24T09:20:10+02:00
2012-04-24T09:20:10+02:00
AlbaZen
http://blog.hu/user/158718
<a href="http://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/23/a_kozep_europai_region_belul_magyarorszagon_a_legnagyobb_a_szegenyseg?fullcommentlist=1#c16467368" class="reply_nick_5551" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16467368 );">@hattyú</a>: Nem akartam senkit sem bántani. Mivel egyszerű lakótelepi családból jövök, és saját erőből küzdöttem fel magam vállalati jogtanácsossá, ezért hiszek az akarat és a szorgalom erejében. Nem hiszem el, hogy a szegényeknek nincs pénzük tankönyvre a gyerekeknek, ha mondjuk a cigiről meg a piáról lemondanának.<br /><br />
A kesergő, cigiző és piáló proli réteget meg valóban nem sajnálom. Az alulfizetett, de becsületesen dolgozó pedagógusokat viszont igen.<br /><br />
Igenis szét kell választani az useless és a useful embereket. A useless emberek közül, akit ki lehet emelni, vagy meg lehet menteni, azt meg kell menteni, de a többieknek sajnos nincsen sok jövőjük, olyan szinten leépült már az agyuk a sok semmittevéstől és piálástól, hogy sajnos sok a visszafordíthatatlanul useless ember. Bár ne lenne.
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/23/a_kozep_europai_region_belul_magyarorszagon_a_legnagyobb_a_szegenyseg/full_commentlist/1#c16467587
Válasz erre: Döbbenetesen nagy a szegénység Magyarországon
2012-04-24T09:19:16+02:00
2012-04-24T09:19:16+02:00
isti77
http://blog.hu/user/4631
<a href="http://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/23/a_kozep_europai_region_belul_magyarorszagon_a_legnagyobb_a_szegenyseg?fullcommentlist=1#c16467274" class="reply_nick_158718" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16467274 );">@AlbaZen</a>: egyre több, viszonylag fiatalabb ember is nosztalgiát táplál a Kádár-rendszer iránt, olyanok, akik megérték az utolsó évtizedét, akár gyerekként, pedig az sem volt már egy diadalmenet.<br />
És el kellene gondolkodni azon, mi lehet az oka, hogy még ezt is egyre többen sírják vissza, egyre fiatalabbak, és nem feltétlenül a lecsúszott rétegekből. Azaz olyanok, akiknek felületesen nézve még csak okuk sem lenne rá, hiszen náluk még sem az elmúlt fiatalság iránti nosztalgia, sem a gondoskodó állam és biztos munkahely emléke nem játszhat szerepet, hiszen akkor még gyerekek voltak. A jólétet meg maximum a külön 6 négyzetméteres gyerekszoba jelentette a békásmegyeri panelban, vagy a családi ezeröcsi, mert a szomszéd farmotoros 120-asához képest presztízsautó volt. Esetleg az évi kéthetes lellei nyaralás apu vállalati üdülőjében.<br />
Nem, ez nem a szegénység miatt van, ez az ország mindig is csóró volt, hozzászokhattunk. A lényegi különbség az, hogy akkoriban más volt a mentalitás, egy jóval normálisabb társadalom volt, bár már akkor elindult a romlás útján.
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/23/a_kozep_europai_region_belul_magyarorszagon_a_legnagyobb_a_szegenyseg/full_commentlist/1#c16467577
Válasz erre: Döbbenetesen nagy a szegénység Magyarországon
2012-04-24T09:17:57+02:00
2012-04-24T09:17:57+02:00
karikaV43
http://blog.hu/user/119951
<a href="http://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/23/a_kozep_europai_region_belul_magyarorszagon_a_legnagyobb_a_szegenyseg?fullcommentlist=1#c16467434" class="reply_nick_621008" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16467434 );">@G Hardy</a>: itt a recept:atomot ide azt rend lesz.
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/23/a_kozep_europai_region_belul_magyarorszagon_a_legnagyobb_a_szegenyseg/full_commentlist/1#c16467523
Válasz erre: Döbbenetesen nagy a szegénység Magyarországon
2012-04-24T09:11:27+02:00
2012-04-24T09:11:27+02:00
Idet
http://blog.hu/user/112170
<a href="http://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/23/a_kozep_europai_region_belul_magyarorszagon_a_legnagyobb_a_szegenyseg?fullcommentlist=1#c16467274" class="reply_nick_158718" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16467274 );">@AlbaZen</a>: Azért nem minden 50-es hülye, nosztalgiázó kádárista. Vannak még köztünk viszonylag normálisak is, ne tessék sommásan ítélkezni egy egész korosztály felett, pláne, hogy a kádárizmust nem magunk választottuk. Arról sem beszélve, hogy a rendszer lebontásában - amennyire sikerült - mi is jócskán részt vettünk. Nem futotta többre. Tudod, élni is kellett, meg túlélni, meg családról gondoskodni, az összes ilyen hátráltató dolog.
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/23/a_kozep_europai_region_belul_magyarorszagon_a_legnagyobb_a_szegenyseg/full_commentlist/1#c16467461
Válasz erre: Döbbenetesen nagy a szegénység Magyarországon
2012-04-24T09:05:08+02:00
2012-04-24T09:05:08+02:00
Idet
http://blog.hu/user/112170
<a href="http://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/23/a_kozep_europai_region_belul_magyarorszagon_a_legnagyobb_a_szegenyseg?fullcommentlist=1#c16467368" class="reply_nick_5551" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16467368 );">@hattyú</a>: Gondolod, hogy egy német állampolgárságú, de török köztisztasági dolgozó gyereke ugyanazon eséllyel indul, mint, mondjuk egy Siemens nem csúcs, csak középmenedzser gyereke?
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/23/a_kozep_europai_region_belul_magyarorszagon_a_legnagyobb_a_szegenyseg/full_commentlist/1#c16467434
Válasz erre: Döbbenetesen nagy a szegénység Magyarországon
2012-04-24T09:02:30+02:00
2012-04-24T09:02:30+02:00
G Hardy
http://blog.hu/user/621008
A szegények aránya az egész EU-ban nagyjábol hasonlo: A szegénységet az ottani átlagkeresethez képest határozzák meg. Azaz, ha gazdagodik is egy ország, a szegények aránya is automatikusan nö.<br />
Ezt azért tudhatná egy MTA kutato. De talán éppen ezért tartunk itt, mert nem tudja, vagy elhallgatja...<br />
Lehet pampogni, de van VALAKINEK biztos receptje, hogyan lehetne ezt az országot kihuzni a sz...-bol?<br />
Sajnos, nem hinném.
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/23/a_kozep_europai_region_belul_magyarorszagon_a_legnagyobb_a_szegenyseg/full_commentlist/1#c16467368
Válasz erre: Döbbenetesen nagy a szegénység Magyarországon
2012-04-24T08:55:05+02:00
2012-04-24T08:55:05+02:00
hattyú
http://blog.hu/user/5551
<a href="http://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/23/a_kozep_europai_region_belul_magyarorszagon_a_legnagyobb_a_szegenyseg?fullcommentlist=1#c16467274" class="reply_nick_158718" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16467274 );">@AlbaZen</a>: tudod, ilyeneket könnyű leírni, ez körülbelül olyan mint a náci ideológia, semmivel sem jobb: a gyengék, az elesettek dögöljenek meg! Csak ez téves. Te is lehetsz bármikor gyenge és elesett. A legtöbb szegény ember meg szerintem egyáltalán nem akarna élősködni, ha lenne lehetőségük dolgozna mind, ahogyan Magyarországon a támogatások jelentős részét pont az általad ajnározott jómódú, értelmiségi réteg szívja el és soha nem jut el a rászorulókhoz...satöbbi. Gondolkodj mielőtt ökörségeket írsz. A saját sorsodat csak akkor tudod kézben tartani, ha gyerekkorodtól egyenlő esélyeid vannak és nem vagy születésedtől fogva megpecsételve, elsősorban ebben különbözik a Magyar Banánköztársaság egy nyugati országtól.
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/23/a_kozep_europai_region_belul_magyarorszagon_a_legnagyobb_a_szegenyseg/full_commentlist/1#c16467274
Válasz erre: Döbbenetesen nagy a szegénység Magyarországon
2012-04-24T08:42:44+02:00
2012-04-24T08:42:44+02:00
AlbaZen
http://blog.hu/user/158718
Elmúlt 60 év. Kesergés, letörtség, depresszió, államtól való csodavárás tanulás és önfejlesztés helyett.<br /><br />
El kell tűnnie a kádár-rendszer iránti hamis nosztalgiát tápláló 50-es rétegnek és az agymosott gyerekeiknek ahhoz, hogy végre megszokjuk, hogy nem jár semmi ingyen. Az még vagy 50 év.<br /><br />
Komoly szaktudású értelmiségi vagy szakmunkás mester ismerőseim közül egy sem éhezik.
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/23/a_kozep_europai_region_belul_magyarorszagon_a_legnagyobb_a_szegenyseg/full_commentlist/1#c16466955
Válasz erre: Döbbenetesen nagy a szegénység Magyarországon
2012-04-24T07:58:05+02:00
2012-04-24T07:58:05+02:00
Jack__Bauer
http://blog.hu/user/41182
<a href="http://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/23/a_kozep_europai_region_belul_magyarorszagon_a_legnagyobb_a_szegenyseg?fullcommentlist=1#c16466596" class="reply_nick_95810" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16466596 );">@Dr. Cica75</a>: "forintot mestersegesen erosen" vs. "irrealisan magas forintkamatok" ezen szerintem törpölj még egy picit... :D
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/23/a_kozep_europai_region_belul_magyarorszagon_a_legnagyobb_a_szegenyseg/full_commentlist/1#c16466948
Válasz erre: Döbbenetesen nagy a szegénység Magyarországon
2012-04-24T07:56:03+02:00
2012-04-24T07:56:03+02:00
b p
http://blog.hu/user/88487
Nagy a szegénység, de aki szerint rosszabb a helyzet mint Szlovákiába, az azért tegyen egy körutat K-Szlovákiában. szegénység és szegénység között is van különbség, nemcsak a szegények arányát kell összehasonlítani. Nálunk még nem voltak éhséglázadások (persze még lehetnek). Úgyhogy még egy statisztikát kivesézhetnénk: az elégedetlenek, pesszimisták, saját sorsukat a valósnál borúsabbnak látók arányát.
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/23/a_kozep_europai_region_belul_magyarorszagon_a_legnagyobb_a_szegenyseg/full_commentlist/1#c16466930
Válasz erre: Döbbenetesen nagy a szegénység Magyarországon
2012-04-24T07:49:12+02:00
2012-04-24T07:49:12+02:00
bircaember maxval
http://blog.hu/user/722189
<a href="http://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/23/a_kozep_europai_region_belul_magyarorszagon_a_legnagyobb_a_szegenyseg?fullcommentlist=1#c16464298" class="reply_nick_86238" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16464298 );">@Illés Béla</a>: <br /><br />
Az "erőforrás alapú gazdaság" neve magyarul: kommunizmus. Akkor akard, ha nagyobb szegénységet szeretnél.
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/23/a_kozep_europai_region_belul_magyarorszagon_a_legnagyobb_a_szegenyseg/full_commentlist/1#c16466596
Válasz erre: Döbbenetesen nagy a szegénység Magyarországon
2012-04-24T03:32:10+02:00
2012-04-24T03:32:10+02:00
Dr. Cica75
http://blog.hu/user/95810
<a href="http://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/23/a_kozep_europai_region_belul_magyarorszagon_a_legnagyobb_a_szegenyseg?fullcommentlist=1#c16466564" class="reply_nick_491908" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16466564 );">@SzaszaG1</a>: Ja, es a devizahitelek is elsosorban az irrealisan magas forintkamatok miatt tudtak elterjedni, amirol szinten ki tehet? Az MNB elnoke, vagyis Jarai Zsigmond.
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/23/a_kozep_europai_region_belul_magyarorszagon_a_legnagyobb_a_szegenyseg/full_commentlist/1#c16466592
Válasz erre: Döbbenetesen nagy a szegénység Magyarországon
2012-04-24T03:27:03+02:00
2012-04-24T03:27:03+02:00
Dr. Cica75
http://blog.hu/user/95810
<a href="http://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/23/a_kozep_europai_region_belul_magyarorszagon_a_legnagyobb_a_szegenyseg?fullcommentlist=1#c16466562" class="reply_nick_491908" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16466562 );">@SzaszaG1</a>: Mondjuk a forintot mestersegesen erosen pont Jarai tartotta ugye, mert o volt az MNB elnoke.
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/23/a_kozep_europai_region_belul_magyarorszagon_a_legnagyobb_a_szegenyseg/full_commentlist/1#c16466564
Válasz erre: Döbbenetesen nagy a szegénység Magyarországon
2012-04-24T02:16:24+02:00
2012-04-24T02:16:24+02:00
SzaszaG1 (törölt)
http://blog.hu/user/491908
Hogyan lehet, hogy a többi régiós ország növekedése nem kezdett csökkenni 2002 után, ha jól tudom a válság később kezdődött. És úgy növekedtünk a többiek alatt, hogy közben pörgették a gazdaságot a devizahitelekkel és a hiány is mindig magas volt. Ez ám az eredmény :)
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/23/a_kozep_europai_region_belul_magyarorszagon_a_legnagyobb_a_szegenyseg/full_commentlist/1#c16466562
Válasz erre: Döbbenetesen nagy a szegénység Magyarországon
2012-04-24T02:13:09+02:00
2012-04-24T02:13:09+02:00
SzaszaG1 (törölt)
http://blog.hu/user/491908
2002 környékén még elé jól álltunk. aztán meg lehet nézni, hogy hogyan alakult a GDP növekedés nálunk és hogyan a régiós országokban. Köszönjük mesterségesen erősen tartott forint. Ezek tényszámok, és mindemelett egyetlen évben sem sikerült 4 % alá tornázniuk a hiányt. A számok nem hazudnak. a legjobbak között voltun és utolsók lettünk.<br /><br /><a rel="nofollow" href="http://epp.eurostat.ec.europa.eu/statistics_explained/index.php?title=File:Real_GDP_growth,_2001-2010_(%25_change_compared_with_the_previous_year;_average_2001-2010).png&filetimestamp=20120110102858">epp.eurostat.ec.europa.eu/statistics_explained/index.php?title=File:Real_GDP_growth,_2001-2010_(%25_change_compared_with_the_previous_year;_average_2001-2010).png&filetimestamp=20120110102858</a>
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/23/a_kozep_europai_region_belul_magyarorszagon_a_legnagyobb_a_szegenyseg/full_commentlist/1#c16466511
Válasz erre: Döbbenetesen nagy a szegénység Magyarországon
2012-04-24T01:21:10+02:00
2012-04-24T01:21:10+02:00
JosephSmith
http://blog.hu/user/134690
<a href="http://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/23/a_kozep_europai_region_belul_magyarorszagon_a_legnagyobb_a_szegenyseg?fullcommentlist=1#c16464469" class="reply_nick_16700" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16464469 );">@endike</a>: endike a faszt habzsolja kétpofára. Attól öklendezik minden blogba egy ilyet. És mindig ugyanazt. Nem unja...
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/23/a_kozep_europai_region_belul_magyarorszagon_a_legnagyobb_a_szegenyseg/full_commentlist/1#c16466331
Válasz erre: Döbbenetesen nagy a szegénység Magyarországon
2012-04-24T00:07:25+02:00
2012-04-24T00:07:25+02:00
◄ ♥♥♥ Niki ♥ cica ♥♥♥ ►
http://blog.hu/user/692326
Kellett az EU? Itt van a kánaán, köszönjük meg szépen!
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/23/a_kozep_europai_region_belul_magyarorszagon_a_legnagyobb_a_szegenyseg/full_commentlist/1#c16466216
Válasz erre: Döbbenetesen nagy a szegénység Magyarországon
2012-04-23T23:42:48+02:00
2012-04-23T23:42:48+02:00
Sonka Nery
http://blog.hu/user/220553
<a href="http://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/23/a_kozep_europai_region_belul_magyarorszagon_a_legnagyobb_a_szegenyseg?fullcommentlist=1#c16463485" class="reply_nick_498001" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16463485 );">@Anti Anyag</a>: inkább egy "ballibsi" troll, mint egy gonosz törpe...
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/23/a_kozep_europai_region_belul_magyarorszagon_a_legnagyobb_a_szegenyseg/full_commentlist/1#c16466127
Válasz erre: Döbbenetesen nagy a szegénység Magyarországon
2012-04-23T23:30:24+02:00
2012-04-23T23:30:24+02:00
Nem magasak a bérek Magyarországon, sőt, alacsonyak. Mondhatni, bagóért dolgozunk. Azt hiszem, a béremelés nem lehet kérdés. Jelentős fogyasztásnövekedés nem várható tőle, mert az a pár százalék, ami többnyire szóba jöhet, nem lendít jelentősen az anyagi helyzeten. De heti 1-2 zsíros kenyeret talán kiváltana valami rendes étellel. Ez meg is térülne, mert valamivel csökkennének azok az egészségügyi kiadások, amik a hiányos táplálkozás miatt kialakuló betegségek kezelése során merülnek fel.
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/23/a_kozep_europai_region_belul_magyarorszagon_a_legnagyobb_a_szegenyseg/full_commentlist/1#c16465887
Válasz erre: Döbbenetesen nagy a szegénység Magyarországon
2012-04-23T22:54:28+02:00
2012-04-23T22:54:28+02:00
rulla
http://blog.hu/user/83726
Nos, ha azt a több ezer milliárd forintot, amit a rendszerváltástól mostanáig a politikusnak nevezett bűnözőink és a kül- és belföldi bűnöző haverjaik elloptak, vagy termőföldek és vállalatok formájában elprivatizáltak, most meglenne nekünk, ez a bizonyos fent említett számarány is biztosan kisebb lenne.<br /><br />
Egyébként valaki említette feljebb, hogy "elmúltezerév" - igen, van benne valami, nem is kevés...
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/23/a_kozep_europai_region_belul_magyarorszagon_a_legnagyobb_a_szegenyseg/full_commentlist/1#c16465697
Válasz erre: Döbbenetesen nagy a szegénység Magyarországon
2012-04-23T22:34:09+02:00
2012-04-23T22:34:09+02:00
CSL
http://blog.hu/user/109390
<a href="http://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/23/a_kozep_europai_region_belul_magyarorszagon_a_legnagyobb_a_szegenyseg?fullcommentlist=1#c16464298" class="reply_nick_86238" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16464298 );">@Illés Béla</a>: Sőt ország sem kéne, csak autonóm közösségek, akik megoldják a saját problémáikat. De ilyet nem lehet létre hozni mert minden közösség az erőforrások, kereskedelmi útvonalak minél nagyobb arányú birtoklásáért küzdene.
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/23/a_kozep_europai_region_belul_magyarorszagon_a_legnagyobb_a_szegenyseg/full_commentlist/1#c16464514
Válasz erre: Döbbenetesen nagy a szegénység Magyarországon
2012-04-23T21:03:00+02:00
2012-04-23T21:03:00+02:00
<a href="http://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/23/a_kozep_europai_region_belul_magyarorszagon_a_legnagyobb_a_szegenyseg?fullcommentlist=1#c16462791" class="reply_nick_328441" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16462791 );">@p0wer</a>: "Elmúlt8év, mást erre már nem lehet mondani. Kösz mindenkinek.."<br /><br />
Uncsi. Majdha látom a törekvést, hogy toloncolják sittre emmútnyócév politikusbűnözőit... A szájkarate már unalamas, nevetséges, sőt 20 év után kifejezetten kurva idegesítő.
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/23/a_kozep_europai_region_belul_magyarorszagon_a_legnagyobb_a_szegenyseg/full_commentlist/1#c16464469
Válasz erre: Döbbenetesen nagy a szegénység Magyarországon
2012-04-23T21:00:13+02:00
2012-04-23T21:00:13+02:00
endike
http://blog.hu/user/16700
hiteleket kell felvenni, ahogy eddig is. a hitelt imádja a magyar!<br /><br />
ne az emberekkel fizettessék meg, tehát hitelt kell felvenni!!!<br /><br />
hajrámattyar
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/23/a_kozep_europai_region_belul_magyarorszagon_a_legnagyobb_a_szegenyseg/full_commentlist/1#c16464298
Válasz erre: Döbbenetesen nagy a szegénység Magyarországon
2012-04-23T20:47:31+02:00
2012-04-23T20:47:31+02:00
Illés Béla
http://blog.hu/user/86238
A probléma neve :Kapitalizmus+Kommunizmus+akármilyen izmus...<br />
Nincs jobb meg bal oldal,önző sz@rháziak vannak akik tesznek rá veled/velünk mi van.<br />
Lehetne pártok nélküli világ,egy erőforrás alapú gazdálkodásban nem lenne szükség rájuk.<br />
A civilizáció,a technikai vívmányainak köszönhetően,már alkalmas egy politika nélküli világ létrehozására.<br />
Viszont ez a rendszer(hol ebben a rend?) sajnos nem érdekelt ANYAGILAG e világ létrehozásában...
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/23/a_kozep_europai_region_belul_magyarorszagon_a_legnagyobb_a_szegenyseg/full_commentlist/1#c16464163
Válasz erre: Döbbenetesen nagy a szegénység Magyarországon
2012-04-23T20:36:40+02:00
2012-04-23T20:36:40+02:00
komplikato
http://blog.hu/user/66405
Miért a 2010-es adat? Nincs újabba vagy szomorú lenne a 22% helyett 25% vagy 30%???
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/23/a_kozep_europai_region_belul_magyarorszagon_a_legnagyobb_a_szegenyseg/full_commentlist/1#c16464070
Válasz erre: Döbbenetesen nagy a szegénység Magyarországon
2012-04-23T20:30:01+02:00
2012-04-23T20:30:01+02:00
Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP
http://blog.hu/user/327440
"Először meg kell törnünk a negatív várakozásokat, le kell dolgoznunk az EU-ban és ezen belül a közép-európai térségben kiugró bizalmatlansági felárunkat, nemcsak a nemzetközi pénzpiacok, de a hazai gazdasági szereplők felé is. Ha ezt elérjük, akkor majd..."<br /><br />
Már több, mint 40 éve törjük folyamatosan a negatív várakozásokat! Ezt újra leírni, vagy kimondani már a szánalmas kategória!<br /><br />
Eftársak! Még ez az év lesz xar, még most meg kell szorítani a nadrágszíjat, de majd jövőre! Szánalom!
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/23/a_kozep_europai_region_belul_magyarorszagon_a_legnagyobb_a_szegenyseg/full_commentlist/1#c16463774
Válasz erre: Döbbenetesen nagy a szegénység Magyarországon
2012-04-23T20:04:16+02:00
2012-04-23T20:04:16+02:00
doyle_
http://blog.hu/user/461159
Elmúltezerév
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/23/a_kozep_europai_region_belul_magyarorszagon_a_legnagyobb_a_szegenyseg/full_commentlist/1#c16463710
Válasz erre: Döbbenetesen nagy a szegénység Magyarországon
2012-04-23T19:57:17+02:00
2012-04-23T19:57:17+02:00
Sét
http://blog.hu/user/143016
Elmúlthuszonkétév
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/23/a_kozep_europai_region_belul_magyarorszagon_a_legnagyobb_a_szegenyseg/full_commentlist/1#c16463644
Válasz erre: Döbbenetesen nagy a szegénység Magyarországon
2012-04-23T19:52:21+02:00
2012-04-23T19:52:21+02:00
kalandfereg
http://blog.hu/user/161126
Elmúlttízév.
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/23/a_kozep_europai_region_belul_magyarorszagon_a_legnagyobb_a_szegenyseg/full_commentlist/1#c16463485
Válasz erre: Döbbenetesen nagy a szegénység Magyarországon
2012-04-23T19:39:30+02:00
2012-04-23T19:39:30+02:00
Anti Anyag (törölt)
http://blog.hu/user/498001
<a href="http://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/23/a_kozep_europai_region_belul_magyarorszagon_a_legnagyobb_a_szegenyseg?fullcommentlist=1#c16463231" class="reply_nick_244030" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16463231 );">@Mesterlövész</a>: ballibsi troll?
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/23/a_kozep_europai_region_belul_magyarorszagon_a_legnagyobb_a_szegenyseg/full_commentlist/1#c16463254
Válasz erre: Döbbenetesen nagy a szegénység Magyarországon
2012-04-23T19:22:22+02:00
2012-04-23T19:22:22+02:00
Inimma
http://blog.hu/user/54992
47000
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/23/a_kozep_europai_region_belul_magyarorszagon_a_legnagyobb_a_szegenyseg/full_commentlist/1#c16463231
Válasz erre: Döbbenetesen nagy a szegénység Magyarországon
2012-04-23T19:20:22+02:00
2012-04-23T19:20:22+02:00
Mesterlövész
http://blog.hu/user/244030
Fidesztrollt észlelt a radar! Kerüljétek!
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/23/a_kozep_europai_region_belul_magyarorszagon_a_legnagyobb_a_szegenyseg/full_commentlist/1#c16463185
Válasz erre: Döbbenetesen nagy a szegénység Magyarországon
2012-04-23T19:15:06+02:00
2012-04-23T19:15:06+02:00
Anti Anyag (törölt)
http://blog.hu/user/498001
Most mindjárt jönnek, hogy Orbán miért nem volt képes 2 év alatt megoldani.
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/23/a_kozep_europai_region_belul_magyarorszagon_a_legnagyobb_a_szegenyseg/full_commentlist/1#c16462954
Válasz erre: Döbbenetesen nagy a szegénység Magyarországon
2012-04-23T18:50:06+02:00
2012-04-23T18:50:06+02:00
láplidérc
http://blog.hu/user/393928
2/3
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/23/a_kozep_europai_region_belul_magyarorszagon_a_legnagyobb_a_szegenyseg/full_commentlist/1#c16462791
Válasz erre: Döbbenetesen nagy a szegénység Magyarországon
2012-04-23T18:32:37+02:00
2012-04-23T18:32:37+02:00
p0wer
http://blog.hu/user/328441
Elmúlt8év, mást erre már nem lehet mondani. Kösz mindenkinek..
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/16/eldol_e_a_spanyol_domino/full_commentlist/1#c16393600
Válasz erre: Eldől-e a spanyol dominó?
2012-04-16T21:35:43+02:00
2012-04-16T21:35:43+02:00
Gera
http://blog.hu/user/14310
<a href="http://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/16/eldol_e_a_spanyol_domino?fullcommentlist=1#c16393463" class="reply_nick_719880" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16393463 );">@Dr. Furia</a>: Mikor vágták taccsra az eurot? Nekem nem tűnt fel.
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/16/eldol_e_a_spanyol_domino/full_commentlist/1#c16393463
Válasz erre: Eldől-e a spanyol dominó?
2012-04-16T21:23:43+02:00
2012-04-16T21:23:43+02:00
rohadjmegARCgeci
http://blog.hu/user/719880
<a href="http://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/16/eldol_e_a_spanyol_domino?fullcommentlist=1#c16393098" class="reply_nick_14310" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16393098 );">@Gera</a>: Taccsra vágták az eurot pl és pl volt rá példa hogy egy tőzsde cába egy véletlen elütését követően a dodó elkezdett zuhanni mint állat.
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/16/eldol_e_a_spanyol_domino/full_commentlist/1#c16393098
Válasz erre: Eldől-e a spanyol dominó?
2012-04-16T20:54:08+02:00
2012-04-16T20:54:08+02:00
Gera
http://blog.hu/user/14310
<a href="http://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/16/eldol_e_a_spanyol_domino?fullcommentlist=1#c16392769" class="reply_nick_719880" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16392769 );">@Dr. Furia</a>: Melyik kontinenst kényszerítik térdre a devizatőzsdén? Az euroövezetnek nem sok problémája van ezzel, de a nem eurot használó tagországok közül is szinte csak nálunk zuhant nagyot az árfolyam és kezelhetetlen méretű chf hitelállomány is tkp. csak nálunk van. A kontinens problémáinak köze nincs a devizatőzsdéhez.
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/16/eldol_e_a_spanyol_domino/full_commentlist/1#c16392924
Válasz erre: Eldől-e a spanyol dominó?
2012-04-16T20:37:18+02:00
2012-04-16T20:37:18+02:00
rohadjmegARCgeci
http://blog.hu/user/719880
<a href="http://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/16/eldol_e_a_spanyol_domino?fullcommentlist=1#c16392857" class="reply_nick_497142" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16392857 );">@shwarcz bácsi</a>: Erről van szó.Nem értem,miért nem szüntetik be ezt az átkozott devizatőzsdézést?Nem is szabadna a forintnak kint lennie!<br /><br />
Az árutőzsde nyilván egész más helyzet és normális viszonylag,de ez....
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/16/eldol_e_a_spanyol_domino/full_commentlist/1#c16392857
Válasz erre: Eldől-e a spanyol dominó?
2012-04-16T20:31:41+02:00
2012-04-16T20:31:41+02:00
shwarcz bácsi
http://blog.hu/user/497142
<a href="http://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/16/eldol_e_a_spanyol_domino?fullcommentlist=1#c16392769" class="reply_nick_719880" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16392769 );">@Dr. Furia</a>: 3 hekker letérdelteti az egész országot kb 2 óra alatt.
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/16/eldol_e_a_spanyol_domino/full_commentlist/1#c16392777
Válasz erre: Eldől-e a spanyol dominó?
2012-04-16T20:23:49+02:00
2012-04-16T20:23:49+02:00
rohadjmegARCgeci
http://blog.hu/user/719880
<a href="http://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/16/eldol_e_a_spanyol_domino?fullcommentlist=1#c16392706" class="reply_nick_15607" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16392706 );">@Chicano</a>: A csórók mindig oda mennek,ahol lopni lehet.És az ebben az esetben nem Románia.
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/16/eldol_e_a_spanyol_domino/full_commentlist/1#c16392769
Válasz erre: Eldől-e a spanyol dominó?
2012-04-16T20:23:06+02:00
2012-04-16T20:23:06+02:00
rohadjmegARCgeci
http://blog.hu/user/719880
<a href="http://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/16/eldol_e_a_spanyol_domino?fullcommentlist=1#c16390689" class="reply_nick_23738" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16390689 );">@wmiki</a>: Most mit csodálkozol?Amelyik világban a devizatőzsdén keresztül egy egész kontinenst térdre lehet kényszeríteni,ott nem lehet semmi jót várni.Majd ha bezárják a devizatőzsdét és kipucolják az eu-ból a sok tetves kínait,és kínai árut,majd akkor talán lesz fellendülés.De addig nem.
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/16/eldol_e_a_spanyol_domino/full_commentlist/1#c16392760
Válasz erre: Eldől-e a spanyol dominó?
2012-04-16T20:22:15+02:00
2012-04-16T20:22:15+02:00
shwarcz bácsi
http://blog.hu/user/497142
<a href="http://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/16/eldol_e_a_spanyol_domino?fullcommentlist=1#c16391650" class="reply_nick_23738" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16391650 );">@wmiki</a>: " miért kell egyből zsidóznod egy értelmiségi blogon, te náci? "<br />
cigányozni lehet? te értelmiségi.
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/16/eldol_e_a_spanyol_domino/full_commentlist/1#c16392706
Válasz erre: Eldől-e a spanyol dominó?
2012-04-16T20:18:13+02:00
2012-04-16T20:18:13+02:00
Chicano
http://blog.hu/user/15607
Aztán mi lesz Romániában ha egy esetleges Spanyol csőd esetén úgy 2 millió munkanélkülivé vált román kulimunkás hazamegy? Szerintem kezdjék el gyorsan palántázni a narancsfákat a Havasalföldön hogy legyen nekik munkájuk.
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/16/eldol_e_a_spanyol_domino/full_commentlist/1#c16392691
Válasz erre: Eldől-e a spanyol dominó?
2012-04-16T20:15:59+02:00
2012-04-16T20:15:59+02:00
abaka
http://blog.hu/user/200480
<a href="http://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/16/eldol_e_a_spanyol_domino?fullcommentlist=1#c16392022" class="reply_nick_660032" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16392022 );">@Lizarazu</a>: 1) Magyarorszagnak van a legregebb ota 3% folotti hianya, sot soha egyetlen orszag nem volt egyhuzamban ennyi ideig tuldeficit eljaras alatt. Plussz, mi az EU csatlakozasunk ota egyetlen egyszer sem tudtuk elerni a 3%-ot.<br /><br />
Persze valoszinuleg a gorogok is mindezt csak csalassal usztak meg, de oket meg ugyanugy nem szeretik az EU-ban, mint minket.<br /><br />
2) Most mar a tobbi orszagtol is elvarjak, vagy legalabbis az afele tarto eros konvergalast. Az, hogy nehany orszag (Spanyol) ezt nem tudja teljesiteni, az mas teszta.<br /><br />
3) 2006 volt a harmadik evunk az EU-ban, akkor ez meg nem volt idoszeru. A kehezios penzek befagyasztasa a tartos (ugye mostanra 8 ev es meg nem latszik a vege) tuldeficit eljaras miatt van.<br /><br />
4) Azok az EU orszagok, amik most is alljak a cehhet azert az esetek tobbsegeben hoztak a 3% alatti hianyt.
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/16/eldol_e_a_spanyol_domino/full_commentlist/1#c16392365
Válasz erre: Eldől-e a spanyol dominó?
2012-04-16T19:40:59+02:00
2012-04-16T19:40:59+02:00
Szibarita
http://blog.hu/user/73303
<a href="http://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/16/eldol_e_a_spanyol_domino?fullcommentlist=1#c16392317" class="reply_nick_673356" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16392317 );">@J.László</a>: Karomkodni szokott? Ugyanmar, pontosan tudja, hogy mirol beszelek. <br /><br />
Egy ertelmisegi azert ertelmisegi, mert tobbet tud egy temarol masoknal es a velemenye szamit az adott teruleten. Amint a velemenye nem szamit (mert mondjuk gatlastalanul eladja azt valakinek pillanatnyi erdekbol), mar nem ertelmisegi.<br /><br />
Egyszeruen erdektelenne valik, hogy mit szovegel, ugyanis onnantol fogva propagandistanak minosul es nem szakertonek. Nem azert, mert jo a helyesirasa, vagy mert nem beszel csunyan.<br /><br />
Ez a sorsa a Magyar Hirlap, a Magyar Nemzet, a HirTV es a tobbi kitartott propagandaujsag "ujsagiroinak" es a kulonfele kormanykozeli "kutato" intezeteknek, akikbol szervilizmuson kivul semmi sem jon ki.<br /><br />
Tisztan az a funkciojuk, hogy manipulaljanak.
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/16/eldol_e_a_spanyol_domino/full_commentlist/1#c16392317
Válasz erre: Eldől-e a spanyol dominó?
2012-04-16T19:34:35+02:00
2012-04-16T19:34:35+02:00
J.László
http://blog.hu/user/673356
<a href="http://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/16/eldol_e_a_spanyol_domino?fullcommentlist=1#c16392011" class="reply_nick_73303" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16392011 );">@Szibarita</a>:<br />
"Marhasag."<br />
"Értelmiségi" nem így szokott érvelni.
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/16/eldol_e_a_spanyol_domino/full_commentlist/1#c16392134
Válasz erre: Eldől-e a spanyol dominó?
2012-04-16T19:16:49+02:00
2012-04-16T19:16:49+02:00
kela-bá
http://blog.hu/user/518065
<a rel="nofollow" href="http://www.vntv.hu">www.vntv.hu</a> :2013 májusára bedőlhet az Euro ? Izgalmas időket élünk.<br /><a href="http://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/16/eldol_e_a_spanyol_domino?fullcommentlist=1#c16391247" class="reply_nick_722537" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16391247 );">@Árokszállási Zoltán</a>: <a href="http://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/16/eldol_e_a_spanyol_domino?fullcommentlist=1#c16392022" class="reply_nick_660032" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16392022 );">@Lizarazu</a>: <a href="http://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/16/eldol_e_a_spanyol_domino?fullcommentlist=1#c16392011" class="reply_nick_73303" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16392011 );">@Szibarita</a>: <a href="http://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/16/eldol_e_a_spanyol_domino?fullcommentlist=1#c16391939" class="reply_nick_454548" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16391939 );">@Belpo</a>: <a href="http://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/16/eldol_e_a_spanyol_domino?fullcommentlist=1#c16391759" class="reply_nick_579783" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16391759 );">@hidrodinamikusnyomatékváltó</a>: <a href="http://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/16/eldol_e_a_spanyol_domino?fullcommentlist=1#c16391680" class="reply_nick_14310" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16391680 );">@Gera</a>: <a href="http://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/16/eldol_e_a_spanyol_domino?fullcommentlist=1#c16391650" class="reply_nick_23738" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16391650 );">@wmiki</a>: <a href="http://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/16/eldol_e_a_spanyol_domino?fullcommentlist=1#c16391564" class="reply_nick_673356" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16391564 );">@J.László</a>: <a href="http://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/16/eldol_e_a_spanyol_domino?fullcommentlist=1#c16390847" class="reply_nick_336540" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16390847 );">@HUN_Sector</a>:
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/16/eldol_e_a_spanyol_domino/full_commentlist/1#c16392127
Válasz erre: Eldől-e a spanyol dominó?
2012-04-16T19:16:06+02:00
2012-04-16T19:16:06+02:00
Attila64
http://blog.hu/user/11464
Ez is mutatja, hogy ennek az egyenlőtlenségnek a hitelpénz halmazán nincs megoldása.<br /><br />
A kamatbűnben született hitelpénz önmagát teszi tönkre az elvárt "gazdaságossági" mutatókon keresztül.
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/16/eldol_e_a_spanyol_domino/full_commentlist/1#c16392123
Válasz erre: Eldől-e a spanyol dominó?
2012-04-16T19:15:26+02:00
2012-04-16T19:15:26+02:00
Mesterlövész
http://blog.hu/user/244030
<a href="http://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/16/eldol_e_a_spanyol_domino?fullcommentlist=1#c16392022" class="reply_nick_660032" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16392022 );">@Lizarazu</a>: És az is látszódik, hogy kik folytatnak gazdasági szabadságharcot EU zászlóégetés mellett. Ezek után én minimum nem nézek meglepetten. Én is utálnám Mo.-t a helyükben, úgy őszintén.
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/16/eldol_e_a_spanyol_domino/full_commentlist/1#c16392022
Válasz erre: Eldől-e a spanyol dominó?
2012-04-16T19:03:01+02:00
2012-04-16T19:03:01+02:00
Guillaume sous guillotine
http://blog.hu/user/660032
nevetséges hogy a euró tagországok közül szinte senki sem tudja betartani a Maastrichti kritériumokat, de persze Magyarországtól elvárják a 3 százalék alatti államháztartási hiányt. Gyurcsány alatt 2006-ban (10 százalékos hiány) nem fontolgatták a kohéziós pénzek befagyasztását. Látszik kiket kedvelnek Brüsszelben.
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/16/eldol_e_a_spanyol_domino/full_commentlist/1#c16392011
Válasz erre: Eldől-e a spanyol dominó?
2012-04-16T19:01:57+02:00
2012-04-16T19:01:57+02:00
Szibarita
http://blog.hu/user/73303
<a href="http://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/16/eldol_e_a_spanyol_domino?fullcommentlist=1#c16391564" class="reply_nick_673356" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16391564 );">@J.László</a>: Marhasag. Marmint persze, idealis esetben tokeletes a helyesirasa, de hat azert nem lehet amelle rakni, hogy valaki kurzuslovag-e, ha mondjuk orvoskent, mernokkent vagy termeszettudoskent elejt-e egy-egy vesszohibat, bar ertem, hogy itt a cel a mondandomon kivul valo fogastalalas lett volna.<br /><br />
Inkabb vallalom, hogy rossz a helyesirasom, mint hogy takonygerincu kurzuslovag legyek, es ezen nem is kell tul sokat gondolkodnom.
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/16/eldol_e_a_spanyol_domino/full_commentlist/1#c16391939
Válasz erre: Eldől-e a spanyol dominó?
2012-04-16T18:54:16+02:00
2012-04-16T18:54:16+02:00
<a href="http://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/16/eldol_e_a_spanyol_domino?fullcommentlist=1#c16391759" class="reply_nick_579783" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16391759 );">@hidrodinamikusnyomatékváltó</a>: <br />
az a gyurcsány volt
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/16/eldol_e_a_spanyol_domino/full_commentlist/1#c16391759
Válasz erre: Eldől-e a spanyol dominó?
2012-04-16T18:32:30+02:00
2012-04-16T18:32:30+02:00
Kösz a halakat!
http://blog.hu/user/579783
nah Ovi mehet ezmiatt is magyarázkodni az eu parlament elé Kohn-Bendit majd nyálfröcsögve fog ordítani hogy miattunk retteg minden spanyol (az ismerősei mondták) + újabb túlzott-deficit eljárás ellenünk 1000000 milliárd eus pénz megvonás mert a magyar katonai junta tönkreverte a spanyol gazdaságot
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/16/eldol_e_a_spanyol_domino/full_commentlist/1#c16391680
Válasz erre: Eldől-e a spanyol dominó?
2012-04-16T18:23:00+02:00
2012-04-16T18:23:00+02:00
Gera
http://blog.hu/user/14310
<a href="http://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/16/eldol_e_a_spanyol_domino?fullcommentlist=1#c16391650" class="reply_nick_23738" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16391650 );">@wmiki</a>: Fenéket, pont azért, mert biztosak abban, hogy törleszteni fog. Görögország nem törlesztett. Általános álláspont, hogy a spanyoloknál is van erre esély.
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/16/eldol_e_a_spanyol_domino/full_commentlist/1#c16391665
Válasz erre: Eldől-e a spanyol dominó?
2012-04-16T18:21:02+02:00
2012-04-16T18:21:02+02:00
hmmm...<br />
egész Spanyolországra jellemző az elképesztő pazarlás, ők ezért jutottak ide. Elég a Real,Barca őrületet megnézni, milliárdos klub, milliárdos fizetések, eközben 24% munkanélküliség. Serrano sonka hitelre. tényleg tücsök nép :)(a katalán is :))
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/16/eldol_e_a_spanyol_domino/full_commentlist/1#c16391650
Válasz erre: Eldől-e a spanyol dominó?
2012-04-16T18:18:58+02:00
2012-04-16T18:18:58+02:00
wmiki
http://blog.hu/user/23738
<a href="http://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/16/eldol_e_a_spanyol_domino?fullcommentlist=1#c16391483" class="reply_nick_14310" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16391483 );">@Gera</a>: így van<br /><br />
nekik bárki hajlandó hitelezni, ha pedig kérné vissza az összeget... hát majd odamennek, és jól megverik azt a diktátor rezsimet<br /><br />
a cigányokkal is ilyen üzletelni
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/16/eldol_e_a_spanyol_domino/full_commentlist/1#c16391618
Válasz erre: Eldől-e a spanyol dominó?
2012-04-16T18:15:03+02:00
2012-04-16T18:15:03+02:00
wmiki
http://blog.hu/user/23738
<a href="http://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/16/eldol_e_a_spanyol_domino?fullcommentlist=1#c16391472" class="reply_nick_73303" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16391472 );">@Szibarita</a>: ez igaz<br /><br />
az értelmiségi/ateista/liberális index olvasó nem vitatkozik csak úgy akárkivel, holmi érveket előturkászva<br /><br />
elvégre ő mégiscsak felsőbbrendű értelmiségi, mint maga a megváltó: Dopeman
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/16/eldol_e_a_spanyol_domino/full_commentlist/1#c16391564
Válasz erre: Eldől-e a spanyol dominó?
2012-04-16T18:09:48+02:00
2012-04-16T18:09:48+02:00
J.László
http://blog.hu/user/673356
<a href="http://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/16/eldol_e_a_spanyol_domino?fullcommentlist=1#c16391472" class="reply_nick_73303" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16391472 );">@Szibarita</a>: <br />
Magára valamit adó "értelmiségi" tud helyesen írni.
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/16/eldol_e_a_spanyol_domino/full_commentlist/1#c16391483
Válasz erre: Eldől-e a spanyol dominó?
2012-04-16T18:00:11+02:00
2012-04-16T18:00:11+02:00
Gera
http://blog.hu/user/14310
<a href="http://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/16/eldol_e_a_spanyol_domino?fullcommentlist=1#c16390847" class="reply_nick_336540" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16390847 );">@HUN_Sector</a>: Jó tanulónak nem szokták titulálni, de mégis a pénzpiacokon van egy olyan, sokak által elfogadott nézet, hogy az USA nem tud csődbe menni, egyszerűen a világgazdaságban elfoglalt vezető pozíciója miatt és emiatt hiteleznek nekik orrba-szájba. Ugyanez Spanyolországgal kapcsolatban nem áll fenn, ez a görög csőd óta elég érthető. Ha az EU is egy olyan szoros szövetség lenne, mint az USA, akkor szerintem hasonló lenne a helyzet, senkit nem érdekelne az adósság, nyomtathatnánk az eurot ezermilliárdszám és nem lenne semmi. Mondjuk hogy ami az USAban megy, hova vezet, azt nem nagyon tudja senki :)
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/16/eldol_e_a_spanyol_domino/full_commentlist/1#c16391472
Válasz erre: Eldől-e a spanyol dominó?
2012-04-16T17:59:01+02:00
2012-04-16T17:59:01+02:00
Szibarita
http://blog.hu/user/73303
<a href="http://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/16/eldol_e_a_spanyol_domino?fullcommentlist=1#c16391393" class="reply_nick_23738" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16391393 );">@wmiki</a>: Dehat pont most irtam le, hogy onmagara valamit ado ertelmisegi miert nem all le vitatkozni valakivel, aki a Nezopont Intezethez adja a nevet, plane aki ezt buszken fel is vallalja.<br /><br />
Nem figyelsz!
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/16/eldol_e_a_spanyol_domino/full_commentlist/1#c16391393
Válasz erre: Eldől-e a spanyol dominó?
2012-04-16T17:50:17+02:00
2012-04-16T17:50:17+02:00
wmiki
http://blog.hu/user/23738
<a href="http://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/16/eldol_e_a_spanyol_domino?fullcommentlist=1#c16391331" class="reply_nick_73303" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16391331 );">@Szibarita</a>: nagyon jók ezek a szakmai érvek!<br />
hajrá Dopeman!
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/16/eldol_e_a_spanyol_domino/full_commentlist/1#c16391331
Válasz erre: Eldől-e a spanyol dominó?
2012-04-16T17:43:42+02:00
2012-04-16T17:43:42+02:00
Szibarita
http://blog.hu/user/73303
A Nezopont Intezet az nem az a ceg, amiben a Mraz Agoston Samuel vezeto lehet, aki emelt hangon mentegette Schmittet miutan a doktori cimfosztas utan nem volt hajlando lemondani? Utananeztem ennek a "cegnek" es kiderult, hogy mi ez.<br /><br />
Szoval ez az az intezet, amit a Fidesz azert uzemeltet, mert abban remenykednek, hogy talalnak maguknak ezen keresztul eleg kadert, akik majd az ertelmisegi hatorszagot adjak, ha mar valodi, a szakmajuk irant elkotelezett emberek ugysem fogjak oket tamogatni.<br /><br />
Koszonom, hogy feltuntettetek a szerzo neve alatt ezt a (nem elhanyagolhato) jellemzojet, igy nem olvastam vegig teljesen foloslegesen egy otoldalas okoskodast arrol, hogy miert megint azok a hibasak, akiknek a penzevel jatszadozni kivanunk es miert nem az, akiben joggal nem biznak.<br /><br />
Ha lenne valami igazsag ebben a vilagban, akkor minden egyes kontar partkatona, aki ilyenre adja a fejet, mint a fenti szerzo is, a kormanyvaltassal (ugye egeszen addig penzeli oket a kormany) kiesne az ertelmisegbol. Nem kapnanak semmilyen megbizast soha, de meg viccbol sem, mondjuk vegezhetnenek az erettsegijuknek megfelelo munkat. Azt ugyanis remekul igazoljak az ilyen "cegek" "szakertoi", hogy semmilyen modon nem lehet komolyanvenni a velemenyuket egyetlen temaban sem, leven azt amint lehetoseguk volt ra, aruba bocsatottak, ezzel pedig arconkopnek mindenkit, aki valos energiabefektetesen keresztul kivan ervenyesulni, hasonloan Schmitt alkotasahoz.<br /><br />
Velemenykurvak.
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/16/eldol_e_a_spanyol_domino/full_commentlist/1#c16391311
Válasz erre: Eldől-e a spanyol dominó?
2012-04-16T17:41:29+02:00
2012-04-16T17:41:29+02:00
wmiki
http://blog.hu/user/23738
<a href="http://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/16/eldol_e_a_spanyol_domino?fullcommentlist=1#c16391247" class="reply_nick_722537" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16391247 );">@Árokszállási Zoltán</a>: .... meg a görögöknek, olaszoknak, portugáloknak, angoloknak...
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/16/eldol_e_a_spanyol_domino/full_commentlist/1#c16391247
Válasz erre: Eldől-e a spanyol dominó?
2012-04-16T17:33:56+02:00
2012-04-16T17:33:56+02:00
Árokszállási Zoltán
http://blog.hu/user/722537
@poszt: a szerző felteszi a kérdést, hogy mi az a nagy baj, ami most "kiderült"? Nos, héhány hete vált világossá, hogy a tavalyi spanyol költségvetési hiány a bruttó össztermék 8,5%-át tette ki, így nagyon nehézzé vált, hogy jövőre már 3%-ot teljesítsenek. Egyébként ezért is kaptak némi plusz mozgásteret nemrég (ami a magyar hitelkérelemmel kapcsolatban egyébként fel is merült, mondván, a spanyolokkal pozitívan, Magyarországgal negatívan kivételez az EU). Alapvetően az a baj, hogy több kiigazítás kell, hogy tartsák a költségvetési hiányt, ami negatívan hat a gazdasági növekedésre és ezáltal az államadósság fenntarthatóságára, ez pdig egy adósságcsapdába hajthatja az országot. A hozamok emelkedése is ördögi kört indíthat el (a nagyobb elvárt kamatszint miatt az adósság még fenntarthatatlanabb). Ezért volt például nagy segítség az Európai Központi Bank plusz pénze: csökkentek a hozamok, ami viszont pozitív visszacsatolást jelentett (legalábbis az év első hónapjaiban ezt lehetett látni). Egyébként a "spórolós" északi tagállamok sokat segíthetnének, ha kicsit többet költekeznének. Így a perifériás országok folyó fizetési mérlege javulhatna, ez pedig a gazdaságra is jótékonyan hathatna. Egy okos gazdaságpolitikai "mix"-re lenne szükség: a németeknek többet, a spanyolok kevesebbet kellene költekezniük.
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/16/eldol_e_a_spanyol_domino/full_commentlist/1#c16391066
Válasz erre: Eldől-e a spanyol dominó?
2012-04-16T17:13:28+02:00
2012-04-16T17:13:28+02:00
campobaszo
http://blog.hu/user/161171
<a href="http://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/16/eldol_e_a_spanyol_domino?fullcommentlist=1#c16391031" class="reply_nick_23738" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16391031 );">@wmiki</a>: Már a "baráti" Nézőpont Intézetet is baszogatod?Nem figyeltél a fejtágítón.<br />
Látom van eladó sódás.Mennyiért adod?
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/16/eldol_e_a_spanyol_domino/full_commentlist/1#c16391031
Válasz erre: Eldől-e a spanyol dominó?
2012-04-16T17:09:20+02:00
2012-04-16T17:09:20+02:00
wmiki
http://blog.hu/user/23738
<a href="http://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/16/eldol_e_a_spanyol_domino?fullcommentlist=1#c16390983" class="reply_nick_336540" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16390983 );">@HUN_Sector</a>: :x<br /><br />
tudjukjól amerika esetén miért nem gond a hatalmas eladósódás
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/16/eldol_e_a_spanyol_domino/full_commentlist/1#c16391018
Válasz erre: Eldől-e a spanyol dominó?
2012-04-16T17:07:38+02:00
2012-04-16T17:07:38+02:00
46,52%
http://blog.hu/user/510866
A fasznak kell ilyen sokbetűs posztokat írni, alig marad a parasztnak energiája, hogy hozzászóljon.
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/16/eldol_e_a_spanyol_domino/full_commentlist/1#c16391011
Válasz erre: Eldől-e a spanyol dominó?
2012-04-16T17:06:18+02:00
2012-04-16T17:06:18+02:00
Kutchek (törölt)
http://blog.hu/user/689646
"a munkanélküliség 25 százalék közelében van, a fiataloknál pedig eléri az 50 százalékot."<br /><br />
Nem román cigókkal kell szedetni a narancsot....
https://tagokvagyunk.blog.hu/2012/04/16/eldol_e_a_spanyol_domino/full_commentlist/1#c16391010
Válasz erre: Eldől-e a spanyol dominó?
2012-04-16T17:06:14+02:00
2012-04-16T17:06:14+02:00
46,52%
http://blog.hu/user/510866
"Eldől-e a spanyol dominó?"<br /><br />
Dőljön el a gecibe!